inezoppalawan.reismee.nl

De laatste loodjes

HOI ALLEMAAL!

Omdat ik denk dat ik zowel morgen als vrijdag niet echt tijd heb om te gaan schrijven doe ik maar een vervroegde "Tot ziens Nederland" post. Na in Januari de last minute beslissing te hebben genomen mee te gaan doen aan de minor International Health Studies, is het vrijdag dan eindelijk zo ver. Ik ga naar de Filipijnen! Het besef dat ik werkelijk in mijn eentje aan de andere kant van de wereld zit aankomende zaterdag, en dat er geen weg terug meer is begint te dagen. Ik ben maar begonnen met preventief valeriaan te slikken, want de zenuwen zijn in mijn hele lichaam te voelen. Gelukkig maakt de spanning ook al snel plaats voor de zin die ik in deze reis heb. Voor het eerst volledig onafhankelijk, alles zelf regelen, niemand kennen, ander land, ander klimaat, andere cultuur, andere mensen. IK VIND HET GEWELDIG! Er staan zoveel mooie dingen op mij te wachten, en ik ben heel benieuwd hoe ik mij persoonlijk zal ontwikkelen.

Ik zal hier de aankomende tijd vaker verhaaltjes, gebeurtenissen en foto's posten zodat jullie mij kunnen volgen zolang ik mij in het Paradijs bevind.

Ik kom vanaf zondagte wonen in een guesthouse op het eiland Palawan, met een boel andere vrijwilligers. Het huis ligt tussen Narra en Aborlan in. Ik zal tijdens mijn eerste week een cultuurweek hebben waarin ik Filipijns leer koken, praten en mooie dingen in de buurt zal bezoeken samen met de andere vrijwilligers. Hierna zal ik 8 weken lang 5 dagen per week werken in een Health care center waarbij ik de verpleegkundige en artsen help met het meten van de vitale functies, injecteren, wondverzorging of het voeden van ondervoedde kindjes bijvoorbeeld.

Hierna zal ik naar het noorderlijkste puntje van het eiland vertrekken, genaamd El Nido. Hier ga Paradijselijke strandjes bezoeken, en ik ben van plan mijn open water duikbrevet te halen.

AAAAAH JONGONS IK BEN ZO SIKED!! En ik ga veel van jullie zo missen! Mijn internet zal niet altijd even goed zijn maar ik houd jullie op de hoogte!!

Heel veel liefde, en ik zal heel huids proberen terug te komen zonder omgekomen te zijn door eenkidnapping, een typhoon, een haai,krokodillenbeten, slangenvergiftiging, hondsdolheid, malaria, knokkelkoorts of aids.

Reacties

Reacties

Kione

Jaaaaa liefie ik ga je zo missen ?? Love you loads!

Evelyne

Wow Inez. Ik wens je een hele mooie journey toe. You can do it and enjoy it!

Oma Remmel.

Wij wensen je een hele mooie tijd toe.
Een Oma zou geen Oma zijn als ze niet tegen je zou
zeggen.
Lieverd pas goed op jezelf.

LOVE YOU

ninadepina

ik wens je veel plezier met je mega magische reis, wees vrij en geniet

ninadepina

nouja zeg mijn reactie is gewoon half verwijderd, gekke shizzle

ninadepina

hier de tweede helft: ik heb zin om de nieuwe veranderde inez te ontmoeten als je terugkomt van je reis

ninadepina

ninadepina

ninadepina

OKEE LAATMAAR FAK DIT REACTIE SYSTEEMMM

Mareille

Heel veel plezier, geniet van het mooie avontuur. Dikke kussen ????????

Mareille

Ik had smileys ingevuld maar het werden vraagtekens hihi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active